Morgen 18…

Hei og god morgen 🙂

Hvordan har du det?

Håper du har hatt en fin pinse, det været du er mest glad i og at du har fått gjort ting du har lyst til å gjøre 🙂

Jeg måtte ta noen hviledager kjente jeg 🙂

Kroppen har ikke hatt det godt. Det har verket nesten overalt.

Etter å ha sittet nesten rolig i mange år så var det kanskje litt for mye på den å starte med 30 min treninger sånn med en gang. Men den holdt nesten en mnd da 😀

I helga har den virkelig sagt i fra at dette godtar jeg ikke..Sett deg ned igjen og la meg være i fred.

Men vi kom til en enighet 🙂

Kroppen har fått hvile noen dager også skal jeg være litt mer forsiktig med den.

For det første…jeg skal prøve å begynne trene om morgenen. Da er kroppen i best form.

Så skal jeg gå 15 min i steder for 30. Kjenner jeg strammer meg litt når jeg går inne også, så må lære meg å slappe av i overkroppen mens jeg går.

Skuldrene kryper opp mot ørene uten at jeg legger merke til det.

Så trente jeg de andre øvelsene i 15 min.

Viljen min har fortsatt veldig stor makt og prøvde overtale meg til å kjenne etter vondtene. Men kom til enighet med den å om at jeg ikke skulle overdrive 😀

Er fortsatt like glad i kettlebell 🙂

Sånn…

Da har dagen startet. Sønnen er på skolen og jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke lot meg overtale av viljen og kroppen.

Nå skal jeg ha meg frokost. 2 brødskiver med brunost 🙂

Ønsker deg en god dag i dag og ber deg om å ta deg tid til å stoppe opp litt i løpet av dagen.

Trekk pusten dypt og slipp den rolig ut igjen.

Kjenn at du lever <3

Samle gode minner.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg