Mitt innerste jeg…

Heihei 🙂

Dagen i dag er en fin dag. Kan egentlig ikke klage på noen av dagene, de gjør sitt beste og gir det de kan. Det er bare for oss å ta i mot og finne glede i de små tingene 🙂

Satt ute en stund og malte. Var godt før det begynte blåse.

Er ikke så god på dette, men det er gøy og beroligende 🙂

Dette er sånn langt inne i meg. Der jeg har gjemt bort og stengt inne den jeg egentlig er.

Det er farger, kjærlighet, sang og musikk og tårer.

Krattet under har gjort jobben sin nå i mange år og holdt alt det fine fast høyt der oppe så jeg ikke har fått tak i. Men nå har det begynt å trekke seg tilbake og trærne får luft og lyset slipper til.

Vanskelig å se, men nederst på krattet er det flere nye grønne skudd. Jeg regner med at det blir en fin beskyttende hekk der etter hvert som passer på at ingenting kommer inn til mitt innerste jeg igjen for å jage livet opp i toppen og holde det fast der.

Fra nå av skal vinden få ruske i de fine fargerike bladene så notene spiller fin musikk så tårene tør komme frem 🙂

Og

hjertet fylles med alt sammen og vokser seg stort og mykt så det rommer alt dagene og livet gir meg 🙂

Takk for fortiden, nåtiden og fremtiden.

Klem fra Hanne 3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg