Mange bilder…

Hei du 🙂

Nå er det blitt kvelden allerede. I dag gikk vi tur før det ble mørkt og da så jeg mange flere motiver som jeg ikke ser om i mørket 🙂 Også ble jeg fornøyd med nesten alle.

Orker du være med på turen så er det koselig. Den er ikke så lang, men det ble mange bilder )

Du kjenner jo ikke stedet her. Men vi gikk over veien, ned til brygga, langs Lågen, rundt om Best og hjem 🙂 En passe runde for 4 eldre og 4 korte bein 😀

Fikk lov til å teste isen bittelitt 🙂 Ligger en filmsnutt her.

Ikke alle trær er like solide å klatre i. Dette her ble vanskelig )

Tror terminen ikke er så langt unna 😀 Er nok ett tegn på at det blir varmere i været og at nye trær skal bli født snart 🙂

Tusen takk for følget, håper du hadde en fin tur og kjenner glede når du ser alle de fine motivene <3

Nå har sønnen gått på butikken for å handle inn til middag. Han vil lage panert kyllingfillet og poteter. Det har han ikke gjort før. Blir helt sikkert kjempegodt så gleder meg til middag 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Ta deg tid til å kjenne etter hva dagen har gitt deg. Ikke bare negative ting, de er lettest å kjenne. Men de positive også. Vær takknemlig for at dagen består av begge og gjorde den til det den var )

I dag er jeg takknemlig for…

Ta vare på deg selv og de rundt deg 🙂

Klemmer fra Hanne <3

4 kommentarer
      1. Tusen takk <3 Jeg er veldig fornøyd med bildene jeg tar selv å. Men det er godt å høre du si du synes det å 🙂
        Ha en god natt både to og firbeinte 🙂 Og en fortsatt fin helg..Klemmer fra oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg