Mange bilder og lite tanker…

Heihei 🙂

Jeg håper du hadde en fin 17. Mai i går 🙂

Vi her var hjemme. Spiste pølser og kake og hadde en perfekt dag 🙂 Hørte og så litt folk i fine klær og med flagg gikk forbi. Hørte korpset spille litt da de gikk forbi ett stykke unna her.

Jeg hadde en veldig avslappet, god dag 🙂

Sambo sier han hadde det han å. Jeg har bare store problemer med å tro på det.

Jeg føler jeg holder han tilbake fra å feire og ha det moro på alle sånne store dager. Jeg vet han er en voksen mann og at han bestemmer selv hva han vil. Men allikevel føler jeg ett stort ansvar for at han ikke er sammen med andre og feirer det som kan feires 🙂

Jobber med den samvittigheten.

Og med det at jeg har ansvar for meg sjøl og han for seg…

Sier han at han har det bra sånn som vi har det så må jeg lære meg å stole på det 🙂

15. Mai var 2 av sønnene mine her og hjalp oss med å utvide nettet på verandaen.

De hadde sittet timer i kø gjennom Oslo. Kjørte meg så jeg fikk kjøpt blomsterjord og litt annet på Europris.

Spiste pizza og jobbet med nettet.

Så takknemlig for at jeg fikk bli mamma til akkurat disse 4 ungene jeg har <3

Og mormor til de to barnebarna jeg har fått <3

Kjøpte lysene som henger i nettet på Europris. De i blomsten er fra Temu.

Solcelle er en fin oppfinnelse 🙂

Veldig godt å få hjelp med det oppe i høyden og nede ved gulvet. Og til å tenke gode løsninger 🙂

Det ble så fint og vi er kjempefornøyde alle 4, både to og firbeinte 🙂

Jeg gjorde det jeg koser meg med i går 17.

Sådde og plantet 🙂

Lukta av fersk jord…det gir fred i sjelen.

Også er det fint å ha to gode hjelpere som kontrollerer at alt blir riktig gjort 😀

En nabo var også innom og sjekket hva jeg drev med 🙂

Morsom såing. Blande alle frø og se hva som kommer opp 🙂

Gleder meg til det begynner spire.

Den lille firkanta er kattegress som jeg sådde. Det er litt dårlig med gress her, de spiser en del så det lille som er blir fort borte.

Fin kunst i tappa ute 🙂

Stemor fikk større potte.

Eføy skal pottes om og henges opp.

Håper den skal slynge seg rundt i nettet. Og at den overlever vinteren.

Fint tre utenfor her. Vet ikke hva den heter.

Pia fulgte med da jeg tok bilde av treet 🙂

Tror de tenkte at det er urettferdig at jeg fikk lov til å gå på andre siden av gjerdet 🙂

Avslutter med å gi deg en bukett Løvetann <3

For noen ugress, for meg en av de fineste vårblomstene.

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag og god helg.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg