Litt vaksinestresset…

Hei igjen 🙂

Hvordan har du det?

Kjente jeg ble litt stressa da jeg leste vaksineplanen til Kongsberg.

Akkurat nå ble sykelig overvekt ett problem 🙂

Med en BMI langt over normalen ble tenketiden frem til jeg antakeligvis får sms og spørsmål om jeg vil ta vaksinen eller ikke altfor kort 🙂

Aner ikke hva jeg vil…bør…skal gjøre.

Trenger litt tid på å tenke for og i mot…om jeg tør ta den eller ikke ta den.

Jaja…

sånn er det 🙂

Det ække greit med sånne uforutsette ting som plutselig skjer selv om vi har visst om at det vil komme i lang tid. Akkurat som den første snøen, den kommer alltid brått på for de fleste bilister 🙂

Jeg håper du har fine dager.

Husk deg selv i hverdagsmaset.

Klemmer fra meg <3

 

6 kommentarer
      1. Tenker ikke så mye 🙂 Men noen tanker dukker jo opp når man leser alt som står. Føler ikke jeg har mistet noen hverdag, så for meg er det det samme 🙂 Kommer til å ta den i solidaritet med dere andre…som det så fint sies 🙂

      1. 🙂 Jeg kommer til å ta den. Da har jeg gjort mitt for å bremse smitten. Men man blir jo litt usikker når man leser alt som står om vaksinen.
        Ha en fortsatt fin kveld og en god Søndag <3

    1. Hei hei,
      Er litt i samm situasjon som deg, og må bestemme meg. Vingler fra det ene til det andre.. Men tror jeg har bestemt meg nå. For å ta den..
      Ha en fortsatt fin kveld 😀

      1. Hei 🙂
        Jeg tror det er lurt å ta den og håpe på at det ikke dukker opp noen bivirkninger de ikke vet om ennå 🙂 Hvis man blir syk av covid så er det jo forseint.
        Ha en fortsatt god kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg