Litt fra turen med Pia…

Heihei 🙂

Hvordan har du det?

Håper dagen har vært god mot deg.

Sola har varmet godt i dag og vinden har kjølt litt ned, akkurat passe for meg 🙂

Det spirer og grønnes og naturen sender glede ut fra det som er igjen fra i fjor

Koselig å se Kråka, det er ikke så ofte 🙂

Pia tok oss med til vannet i dag å 🙂

Hun har så lyst til å hoppe uti og fange de fine bølgene som vil leke 😀 Forferdelig dumt det båndet som holder henne igjen.

Hyggelig når det blomstrer i hagen. Men synes litt synd på denne ene stakkaren. Helt alene i tørt gress. Håper det er noen flere under der som kommer og holder den med selskap om ikke lenge 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Også må jeg takke dere som legger igjen kommentar, jeg er veldig glad for det. Men jeg er så treg med å gjøre noe med dem når jeg ser dem. Det er ikke bra, skal bli flinkere 🙂

Tusen takk for at du er innom og ser det jeg legger ut.

Husk deg selv i hverdagsstresset 🙂

Klem fra meg <3

3 kommentarer
    1. Hei,
      Flotte bilder, håper det bedrer seg med angsten. Fint å være ute denne fine tiden vi har foran oss nå. Håper du får kost deg på turer med Pia og Ole så kan du ta flere fine bilder.
      Ha en fin kveld, koselig å “høre” fra deg igjen.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg