Litt fra i fjor og litt fra i år…

Juletreet har vært pakket bor noen dager alt. Og i dag ble resten av pynten pakket bort. Godt det er nesten ett år til det skal frem igjen 🙂 Koselig med jul og pynt. Men enda bedre når alt er borte og normalen er tilbake i huset 🙂

Det eneste som er igjen er juleduken mora mi har sydd. Ser den så vidt på bilde. Den skal få plass i kassa snart.

Også får puta med Dompap som vi fikk av ungene til jul stå. Har annen pynt jeg har fått av dem fremme hele året. Selv om det er typisk jul. Tenker at ingen vet om jeg lever når det skal pyntes igjen. Hvorfor ikke la det være og glede meg over det hver dag når jeg kan 🙂

Bildet og lykta på bilde fikk vi også av ungene. Også fikk vi gavekort fra Nationalteateret av dem 🙂 Det gleder jeg meg til. Har lyst til å se Else Kåss Furuseth, men alle forestillingene er utsolgt. Håper hun skal ha noen ekstraforestillinger så følger med 🙂

Forrige dagen, altså Fredag 11 ble Pia sterilisert. Veterinæren var kjempesnill, hentet henne og kjørte henne hjem igjen. Hun hadde vært rolig og fin hele tiden 🙂 Hun får ikke lov til å være ute uten bånd, bor nær trafikert vei. Men skulle hun greie komme seg ut nå så blir det i hvertfall ikke kattunger 🙂 Også slipper både hun og vi bli gale av løpetiden med forferdelige mjau og hyl 🙂

Ute en liten tur og hilste på vinteren da snøen kom før jul..Det var greit, men ikke kjempeartig. Snuste litt rundt også tuslet hun opp trappa og ventet på at døra skulle åpne seg så hun fikk kommet inn til vedovnen igjen 🙂

Knut kikket ut på oss da vi sto ute. Ble litt skummelt da jeg så på bildene etterpå. Pia snudde seg og så på han samtidig som jeg tok bilde 😀

Det nye året har hatt en rolig og god start 🙂 Livet fortsetter som det har vært og da kan vi ikke klage. Fortsetter det sånn så er jeg fornøyd jeg.

Håper du har hatt en fin start på det nye året du å 🙂 Det trenger ikke ha skjedd så mye. Bare små ting som du synes er bra for deg og ditt liv.

Ønsker deg en god natt og en god ny uke 🙂 Ta vare på deg selv.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg