Litt forskjellig siden sist jeg skrev…

Hei igjen 🙂

Endelig skjer det litt ute i naturen igjen. Nye motiver rundt om kring som venter på å foreviges 🙂

Hvordan har du det?

Jeg har det helt greit…Nyter våren, klør, nyser og snørrer 😀 Ille at den beste årstiden skal gi så mye plager. Men det er verdt det. Året hadde vært trist uten våren 🙂

Dette er fra forrige uke…Stian (eldste sønnen) og jeg skulle til mora mi en tur…Jeg skulle plukke han opp på Sjølyst. Har gjort det en gang før, men da satt yngste ved siden av med kart på mobilen. Denne gangen skulle jeg greie det alene, ikke noe problem…

Visste sånn ca når jeg skulle svinge av…Det ble bare sånn ca. For plutselig var avkjøringa der og jeg dro rett forbi 😀 Så sønnen sitte på bussholdeplassen nedenfor. Tenkte jeg måtte finne ett sted å stoppe for å ringe og si ifra…Men nei da, det fant jeg jo ikke for der var jeg inne i Operatunellen og noen andre tuneller. Og det er biler og kaos på alle kanter…Fant ut at jeg skulle svinge av på Helsfyr, for der er jeg litt kjent. Tenkte..har kjørt forbi der mange ganger og sett at det går an å kjøre av der. Gjorde det og fant ut at jeg måtte kjøre litt lenger for å få stoppet.

Endelig en bensinstasjon 😀 på Brynseng..Ett lite stykke unna Sjølyst 🙂 Ringte Stian og han fant en T-bane. Fant meg og bilen også kjørte han resten av veien 🙂 Vi kom oss inn på riktig vei mot Bjørkelangen tilslutt 😀

Tonje (datter) sendte snapper i dag…bare for å vise den fine blomstringen som er i full gang i Bergen. Vi var det en uke eller to for tidlig da vi var der i påska 🙂

Venter på å vinne masse i tipping..så jeg bare kan bestille tur uten å tenke på prisen 🙂

Sånn…litt herfra en Onsdag kveld…Føles som Søndag. Blir så kaos i dagene når det er fridager sånn innimellom andre dager 🙂

Håper du har det fint. Husk å gjøre noen “har lyst til å gjøre ting” innimellom alle “må gjøre ting” Det er viktig 🙂

Ta vare på deg selv.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Fine våren! Sjølv synes eg våren er den finaste årstida. Ein merker så stor forskjell frå vintaren.

      Ynskjer deg ein fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg