Liten furu og regn…

Heihei 🙂

Jeg håper uka som har vært har vært god mot deg.

Er så stolt av denne furua vår 😀

Frøet tenkte at her er en fin plass å vokse…ett ekte furubord.

I dag har det regna noe forferdelig, den står der like rett og fin 🙂

Den skal få stå der til den er litt større så tror jeg jeg løfter den forsiktig opp og lar den flytte over i ei potte. Har ikke hjerte til å bare kaste den nå når den har vist at den vil leve 🙂

Det kom ei forferdelig regnskur i dag så jeg gikk ut for å ta bilder. Ikke noe er som å gå i regnet å ta bilder 🙂 Men når jeg kom ut stoppet det og ble sol og fint.

I det jeg kom ut hørte jeg veldig til “roping”, litt kjefting. Og der kom Albert. Som han snakket til meg, gikk etter og ropte. Kliss blaut. Han hadde ligget på verandaen vår da det pøste ned.

Da jeg gikk inn lå han på verandaen igjen. Kikket ut da det kom en ny regnskur, da hadde han gått. Heldigvis, får så vondt når han er ute i dårlig vær 🙂

Ønsker deg en god helg 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg