Lille vakre…

Heihei 🙂

Gjør vondt langt inn i sjela når katten fanger småfuglene mine.

Naturen er grusom i blant.

Den levde så vi visste ikke om vi skulle vente litt og se om den fløy sin vei. Men så snudde jeg den og så at det ene benet manglet. Da gikk samboeren min og “hjalp” den over på den andre siden 🙂

Han så også at den ene vingen ikke virket som den skulle. Så da var det ikke noe annet å gjøre enn å utføre barmhjertighetsdrap.

Men

det gjør grusomt vondt samme hva.

Og Pia er så stolt da stakkar og vil gjerne vise frem hvor flink hun har vært. Også bare tar vi byttet fra henne 🙂

Jaja

sånn var det her i dag.

Håper du har hatt en fin helg.

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag og en god ny uke 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. Huspusen til foreldrene mine var en skikkelig fuglefanger. Der gikk det daglig i trostefangst. Jeg er glad jeg har innekatter, og fuglene her i nabolaget er trygge for mine katter i hvert fall 🙂

      Katten til moren til en venninne av meg fanget ekorn. Den katten fikk ikke akkrat mye skryt av matmor… 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Har hatt mange katter, de andre har ikke vært så gode jegere. Men hun her bommer sjelden. Hun går jo i bånd ute og rekker ikke frem til fuglematen. Men de flyr jo rett rundt henne. Skjønner ikke hvorfor de må så langt ned…De liker å leve farlig 🙂
        Vi har ett ekorn her ute vi å. Håper den er smart nok til ikke å hoppe bort der Pia står 🙂
        Ha en fortsatt fin Søndag du og dine å <3 Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg