Lang dag…

Hei 🙂

I dag har det vært en grå og kald dag. Og lang dag 🙂

Noen dager er sånn.

Bodd her i 10 år. På tide og legge merke til at utelampa egentlig er veldig fin og gir ett varmt og godt lys 🙂

Kristorn har så fine farger nå. Også blomstrer den 🙂

Det var morsdag både her og i Bergen 🙂

Dattera mi og barnebarna bor der. Langt unna, men snap ordner så vi får vært litt med på det som skjer der allikevel 🙂

Koste meg med å lese litt i fugleboka vi fikk av barna til jul. Så mange fine bilder i den. Også ville sønnen bake cookies. Han gikk for å kjøpe sjokolade, også kjøpte han med favorittisen min 🙂

Yngste lagde deigen også bakte de en bolletype hver. Og delte på å ha på melis og kokos <3

Jeg er nok bittelitt innhabil 😀

Men i mine mormorøyne så ser de veldig mye finere og bedre ut enn de fra butikken…og andre hjemmelagde jeg har sett 😀

Så nå har jeg bestilt begge deler når de kommer hit neste gang 🙂

Gleder meg allerede <3

Mandagen er over og jeg gleder meg til å legge meg.

Noen dager er det bare sånn.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

Ta godt vare på deg selv. Og gi deg selv tid til å puste ut. Lukke øynene og koble verden bort ett øyeblikk.

Klemmer fra meg <3

4 kommentarer
    1. Slik tror jeg med sikkerhet at alle mennesker har det. Noen dager er tyngre enn andre.

      Håper morgendagen din blir bedre <3 <3 <3

      Så kjempeflinke barnebarn du har da som har bakt dem. Regner med du er stolte av dem <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det tror jeg å 🙂 Det er godt man ikke er alene om sånne dager. Det blir det helt sikkert. Var ute og gikk en tur med Pia nå, det hjalp med frisk luft. Skulle gjort det før 😀 Ja de er veldig flinke. Mormorhjertet kjenner stolthet 🙂
        Ha en fortsatt fin kveld og en god uke du å <3 Klemmer.

      1. Ja det er mange. Det kjennes bedre ut nå så tenker morgendagen blir veldig bra…Håper på litt sol, da blir det helt sikkert bra 😀 Ja de er veldig flinke. Er godt når de får lov til å prøve seg fra de er små.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg