Kveldstur med Pia…

Hei 🙂

Endelig sa Pia (katten) da jeg satte på henne båndet og skoa på meg selv 🙂 Da forsto hun at hun skulle få gå tur. Satt ved døra og mjaua og ba meg forte meg 😀

Begynte å gå på gangveien. Men det var hunder som var ute å gikk tur, også så masse små og store biler. Så skummelt 🙂

Da gikk vi rundt tomta noen ganger og klatret litt på søplekassestativet, postkassestativet og lekene som står der nede på plenen 🙂

Sånn, det var en liten tur ut og luftet katten….og kjærringa 😀

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder 🙂

      Så kjempefin hun er <3 🙂

      Har selv 4 abyssinere. Når det er varmt i været om våren, sommeren og tidlig høst går jeg tur med mine i sele.

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🙂 Fint å høre at andre også har katt i sele. Det er ikke alle som liker det, katter skal gå fritt.
        Ha en fin dag og kos deg med kattene <3
        Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg