Kveldstur med Pia…

Hei 🙂

Pia (katten) kjedet seg så jeg gikk en liten tur med henne. Bare ned til brygga og tilbake igjen. Hun ble litt sur på meg. Ikke fikk hun hilse på en hund som var ute og gikk tur med mennesket sitt. Ikke fikk hun lov til å jakte på ett insekt som flakset uti veien. Og ikke fikk hun lov til å snuse rundt i hagen uten noe mål og mening 🙂

Jeg kjente stresset stige på vei tilbake fra brygga og hadde ikke tid til å vente til hun ble ferdig med alt hun skulle gjøre. Så jeg løftet henne opp og bar henne inn…

Det var ikke bra, så hun satt en stund i gangen og furtet 🙂


Jeg ble tilgitt ganske fort og nå har hun ligget lenge på meg og sovet 🙂 Gikk ned på teppet sitt nå og vasker seg…Det er litt trist når man må snakke hardt til dyr og gjøre det motsatte av hva de vil..Går jo ikke an å forklare hva som skjer…

Men, men

sånn blir det i blant 🙂

Nå skal jeg legge meg og la kroppen vatre seg litt, kjenner det trengs.

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg