Kveldstur med Pia…

Hei 🙂

Pia ville absolutt ut og gå tur i kveld. Sååå kjedelig å være inne 🙂 Godt for meg, da måtte jeg å ut en tur. Nå er det bare deilig å gå. Selv om hun synes 5 meter bånd er litt for kort 😀

Moro når man kan gå på lekeplassen med katta 😀

Ser ut som det er begravd en snøscooter under her 😀

Yngste sønnen var hos mellomste fra i går til i dag også kom begge to hjem hit i kveld 🙂 Det er koselig. Også hadde de bakt kanelsnurrer med ostekrem på….Jammen hadde de ikke med en til oss to her hver 🙂

En helg uten Knut sin hjemmebakst er ikke ordentlig helg 😀

Nå skal jeg legge litt mer ved i ovnen og høre litt lydbok før det er natten 🙂

Ha en god natt og en fin dag i morgen.

Klem fra meg <3

Meld deg gjerne inn i gruppa mi…

I dag er jeg takknemlig for…

Håper du vil finne glede i å lese om andres hverdagsgleder og at du vil dele dine med oss andre 🙂 Noen ganger trenger man en påminnelse om at dagen ikke bare her vært mørk og trist. Selv om det kan kjennes sånn ut.

Det kan være godt og roe litt ned på slutten av dagen og kjenne på hva den har gitt oss. Som oftest er det noe i løpet av dagen som har fått oss til å smile.

Fått oss til å føle oss litt varmere 🙂

2 kommentarer
    1. Kjempefine bilder 🙂 Så kjempefin Pia er <3 🙂

      Når jeg går tur med en av kattene mine i sele får jeg masse oppmerksomhet. Faktisk mer oppmerksomhet enn de som går tur med hund. Morsomt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🙂
        Hun er så fin og glad for at hun får gå tur 🙂 Litt kjedelig at båndet bare er 5 meter 😀 Skulle vært uti veien en tur og opp i trær.
        Ja vi får også det når vi møter folk. Var to jenter nå som hadde lyst til å kose med henne. Men så sto de ved siden av en bil, og det var skummelt 🙂 Og det var en mann der..de er veldig skumle 😀
        Ha en fortsatt fin kveld du og dine og en god ny uke <3
        Klemmer fra oss til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg