Kveld 8…

Heihei 🙂

I kveld begynte jeg trene inne, men så kom Knut og ville trene ute. Så da gjorde vi det 🙂

15 min gåing først. Jeg går og Knut går og jogger.

Måtte ta en bitteliten fotopause 😀

Det var så fine skyer.

Og mens jeg satt der og løftet armene med og uten vekter, og klemte sammen greiene for å bli sterk i hendene.

Så så jeg Bjørka og måtte ta bilde av den å 😀

Det ble 30 min i kveld å, veldig fornøyde 🙂

Da håper jeg du har hatt en fin dag og kost deg masse.

Ha en fredelig natt og en god dag i morgen.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg