Kveld 72…

Heihei 🙂

Hverdagen er over og helga er i gang.

Håper du har hatt en bra uke og ser frem til å kose deg hjemme med dine få nærkontakter 🙂

Vi gikk en tur til Kiwi gikk samme runden vi gikk sist. Det er en fin tur.

Den skulle vært hvit 🙂

Koselig serie, må se om jeg finner den. Kanskje den ligger ett sted der ute på internettet 🙂

Ei and skvatt da vi kom gående.

Bare ringene igjen etter den 🙂

liten film

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg.

Husk

ikke si eller gjør noe du vil angre på resten av livet.

Det er ofte de små ordene og handlingene som gir størst konsekvenser, både gode og vonde.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. God morgen ☺
      Husker godt den serien, den gikk på svensk TV når jeg var lita, synes den var fin. Jeg koser meg i helga med mine rundt meg. I dag skal vi ut å gå tur, men først en god frokost med kakao og eggerøre og rundstykker. Ønsker deg en fin søndag☺
      Klem

      1. Seint svar 🙂
        Bedre seint enn aldri sies det 🙂
        Tusen takk for gratulasjon i forrige kommentar.
        Og ja det var en fin serie. Har glemt å søke på om den finnes på nett.
        Denne uka har jeg ikke rørt så mye på meg annet enn å gjøre det jeg må inne. Får være flinkere neste uke, hvis ikke energien dukker opp før 🙂
        Ha en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen. Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg