Kveld 71…

Hei igjen…

Først må jeg vise frem den fine oppsatsen jeg fikk i går 🙂

Bursdagsgave fra barn og barnebarn <3

Så fine farger.

Det har vært veldig dårlig med rips i år. Men da jeg gikk forbi buska i dag så fikk jeg se klasen på den ene greina 🙂 Bæra hadde bare samlet seg og gjemt seg under bladene på baksiden av buska 😀

Ble en liten trimtur i kveld. Samboer skulle på Kiwi og da tenkte jeg at det er bare tull at jeg ikke blir med…så da gjorde jeg det 🙂 Vi gikk ned til brygga og langs Lågen rundt til butikken og hjem igjen.

Passe langt for meg.

Men fy så mørkt, ingen lys langs stien. Heldigvis er det lommelykt på mobilen så vi holdt oss på rett vei. Kunne jo havnet i vannet…brrrrr. 😀

Karlsvogna var fremme i kveld å 🙂

Se det, som jeg tenkte før vi gikk. Det er jo bare tull å ikke blir med på butikken 🙂

Nå er det snart natta her. Vi satt oppe til morran i dag og fulgte med på valget i USA. Helt unødvendig siden det ikke ble avgjort og kan ta flere dager til før det er en vinner…

Bryr meg ikke så mye om politikk og alle sånne valg. Men akkurat dette her gir meg en vond magefølelse…Den sier at for Amerika sin skyld, og hele verden sin skyld så må det komme en ny president.

Jaja…

det blir som det blir.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

Klem fra meg <3

3 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen på etterskudd. Så nydelig blomsteroppsats du har fått😊. Det er godt å gå en tur☺.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg