Kveld 7…

Hei igjen 🙂

Var litt treg i går kveld og det ble godt utpå natta før jeg kom i gang 🙂

I natt gikk jeg inne igjen 🙂

Skjønner ikke hvorfor jeg aldri har tenkt på det før.

Så mye mer behagelig det er gå gå inne enn ute. Nå slapper jeg av og greier gå fortere og lenger uten å være ødelagt i 2 dager etterpå.

Pga angsten så greier jeg ikke slappe av når jeg går ute. Det går helt greit mens jeg går. Men når jeg nærmer meg huset, går inn og lukker døra så kjenner jeg at jeg nesten ikke har pustet på turen. Og overkroppen og ut i fingrene er helt stive, skjelver og verker.

Da rekker jeg bare få av meg skoene før jeg må ta meg sammen og gå inn på stua og legge meg på sofaen. Hyperventilerer og holder på og besvime.

Men nå når jeg går inne så er jo ikke angsten noe problem 🙂

Dørene er låst, gardinene trekt for og det er bare meg 🙂

Trenger ikke forholde meg til noe annet enn å gå.

Så hvis du har problemer med å være ute i den store verden og føler at du ikke greier være i aktivitet. Da anbefaler jeg virkelig å begynne gå tur inne der du føler deg trygg 🙂

Selv om man bor trangt så går det sikkert an å flytte litt på møbler og gå litt rundt om kring. Det er jo det samme om avstanden er kort eller lang, Gå den flere ganger, frem og tilbake, rundt i ring 🙂

Alt er bedre enn ingenting <3

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag og en god helg.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg