Kveld 68…

Heihei 🙂

Mandagen er over og takker dagen for at den har vært god.

Har ikke skjedd noe spesielt, er bare takknemlig for at jeg våknet tidlig så jeg fikk smurt niste til sønnen og sagt hade da han skulle på skolen. Og jeg er så heldig at jeg har mulighet til å legge meg igjen når jeg ikke er helt grei i kroppen 🙂

Jeg fikk tlf fra mora mi og kunne stå opp til fyr i ovnen, samboer og katt 🙂

Jeg kjenner glede over å ha ett hus å våkne i ei bygd jeg trives i.

Og i går kveld tok jeg meg selv litt hardt i nakken og fortalte meg litt bestemt at nå har jeg hvilt lenge nok…Nå er det på tide å komme tilbake til trening noen dager i uka igjen.

Vektene og strikken har ligget framme hele tiden. Men det er altfor lett å overse dem.

Kjenner at nå er jeg klar for å starte på igjen, skrollet litt bakover her og så at sist jeg brukte de oransje og kettlebell var 4.10.

Jeg klarer ikke 30 etter hverandre av øvelsene med kettlebell. Så nå prøvde jeg noe annet.

Bøy knærne, kettlebell i gulv, rett beina og løft kettlebell opp og rett frem, 15 ganger.

Stå og sving kettlebell rundt kroppen, først en vei så andre, 15 ganger hver vei.

Bøyde knær, kettlebell i gulv, rett beina løft kettlebell opp til brystet og så rett opp, 15 ganger.

Satt på stol og løftet beina, 30 ganger.

Strikk rundt anklene, strekk ut til sidene, 30 ganger.

Strikk rundt over knærne, strekk ut til sidene, 30 ganger.

Klemme sammen de gule og svarte 30 ganger.

De oransje. Armene ned, løft ut til sidene 30 ganger.

Armene ned, bøy albue opp, 30 ganger.

Armene ned, bøy til sidene, 30 ganger hver side.

Også tok jeg kettlebell igjen 15 ganger hver øvelse som på starten.

Da ble det 30 ganger med den å, det er lenge siden jeg greide…Kjennes ikke ut som jeg blir sterkere av å trene, så vet ikke om musklene får så sjokk at de trekker seg helt tilbake stakkar 😀

Har egentlig bestemt at jeg skal gå tur i morgen. Men da må jeg ut av huset og bortetter veien, så må kjenne litt på det i morgen. Det er ikke hver dag det er greit å gjøre 🙂

Nå ønsker jeg meg sånn steppekasse (tror jeg det heter). Trappetrinnet er litt for høyt, og jeg synes det blir så dumt å legge en pall inn på stua 😀

Jaja.

Nå ønsker jeg deg en fredelig natt med gode drømmer.

Ta vare på de rundt deg og husk deg selv.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg