Kveld 64…

Heihei og god kveld 🙂

I helga har jeg nesten ikke greid gå pga ryggen. Men nå er den mye bedre og vi har vært ute å gått nesten 30 min 🙂

Det er bra.

Ole og jeg gikk en tur med Pia.

Også så fint det var her ute nå 🙂

Tenk Oktober og varmegrader…Kan det bli bedre 🙂

Filmet litt og de ligger her 

Mye vann i Lågen nå.

Høst <3

Pia var ikke helt sikker på om hun likte alt vannet 🙂


Jeej, fikk seg en tur opp i Rognetreet å…Lykke 😀

Det var dagens trim 🙂

Håper du har hatt en fin dag og jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg