Kveld 6…

Hei hei 🙂

Sønnen skulle på skolen i dag og ha en fremvisning, så da ble det endelig en tidlig morgen igjen 🙂

Ble ikke noe trening i går. Så da gjorde jeg det nå på morran i stedet. 30 min fra kl 645 🙂

Kneet er litt bedre, men fortsatt vondt. Så det får hvile en stund til.

Satt i sofaen og trente armene, også strakk jeg nakken og skuldrene i sånn ca yoga øvelser innimellom 🙂

Jeg har alltid trodd venstre armen er sterkest. Når jeg bærer noe så må jeg ha det tyngste i den. Men guri meg så svak den er. Kjenner det når jeg skal klemme sammen de greiene med gult på 🙂

Også la jeg til en øvelse i dag. Løfte vekta fra skuldra og strekke armen rett opp. Det var tungt for vestre armen gitt. Greide 10 første gangen på hver arm. Andre gangen måtte jeg ned til 5.

Sånn, da er klokka 745 og jeg er klar for dagen 🙂

Glad for at det er fint vær, at jeg kom meg ut av senga tidlig og for at jeg har fått trent..Også for at jeg kjenner det hjelper, det er veldig godt.

Ønsker deg en fin dag i dag og håper du har det bra 🙂

Ta deg tid til å stoppe litt opp i løpet av dagen. Trekk pusten dypt og la verden snurre litt uten at du snurrer med en liten stund.

Husk å samle gode minner du kan ta med deg videre.

Glad du finnes 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer
      1. Veldig svak jeg å 🙂 Men det er så moro å kjenne det blir bedre fra gang til gang 🙂 Har mye igjen før jeg kan kalle meg sterk, men jeg er på vei 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg