Kveld 53…

Hei 🙂

I kveld gikk vi en liten tur med Pia (katten)

Pia er litt kjedelig å gå tur med. Til og med for meg som også bruker litt tid fordi jeg må ta bilder 🙂 Men hun er enda tregere fordi hun må snuse innimellom alt vi går forbi 😀

Men det ble en tur ut i frisk kveldsluft, og skrotten fikk rørt litt på seg 🙂

Nå skal jeg pleie uvanen min med å måtte ha ei skive med brunost rett før jeg legger meg 😀 Vet det er dumt, men så sier magen den vil ha.

Jaja…

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klemmer fra meg <3

4 kommentarer
    1. Fine bilder og Pia er så søt 😊
      Håper du får en fin dag. Her regner det, og katten min sover ute på verandaen. Han liker å sove ute under tak☺.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg