Kveld 50…

Heihei 🙂

Håper du har hatt en god dag der du har vært.

Våknet før 6 i dag, ikke helt greit synes jeg 🙂 Prøvde sovne igjen, men nei da. Så da sto jeg opp og ventet på at klokka skulle bli så mye at jeg kunne gå til legen og for å ta blodprøver.

Da jeg kom hjem og fikk spist frokost surra det så i hue og jeg frøys, så da gikk jeg og la meg litt igjen 🙂

Lurer på om det psyken fikk en senvirkning etter turen vi gikk Mandag her

Det har tatt litt tid å lande alle nerver igjen 🙂

Dyna og sofaen har vært gode i dag.

Nå føler jeg meg mye bedre. Nervene har lagt seg til der de skal være i kroppen og jeg fikk lyst til å trene litt 🙂

Føler det er en stund siden jeg gjorde det.

Tok først 60 step i trappa. Er det mulig å ha så dårlig lungekapasitet. Beina har det greit, men det er jo ikke pust i meg i det hele tatt. Jaja, damen på legekontoret sa i dag at det blir verre før det blir bedre…Så da stoler jeg på henne 🙂

Satt på stol og tok 30 knebøy.

Så hadde jeg strikk rundt anklene, beina til sidene 30 ganger.

Strikk under knærne, beina til sidene 30 ganger.

Strikk over knærne, beina til sidene 30 ganger.

Er ikke sikker på om det gjør noen forskjell å ha strikken forskjellige steder, men jeg gjør det sånn og tenker at det kan ikke være helt feil 😀

Oransje vekter. En i hver hånd.

Armene ned, bøy albuene opp 30 ganger.

Armene ned, strekk ut til sidene 30 ganger.

Lene overkroppen 30 ganger til hver side.

Sto med bøyde knær, bokse høyre arm mot venstre, venstre mot høyre 30 ganger hver.

Kettlebell mot gulvet, bøyde knær. Rette knærne mens jeg løfter armene rett frem 20 ganger.

Snurre kettlebell rundt kroppen 10 ganger til venstre, så 10 ganger til høyre.

Kettlebell mot gulvet. Løfte opp til brystet, rett opp og ned igjen 10 ganger.

Også de derre håndklemmegreiene 30 ganger 🙂

Ble varm og svett, så da er jeg fornøyd 🙂

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fredelig natt med gode drømmer.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg