Kveld 5…

Heihei 🙂

Det er blitt Tirsdag morgen, klokka er 05.35.

Har ikke lagt meg ennå og håper jeg blir trøtt til normal tid i kveld og legger meg før 24. Men så kan det jo hende at å sovne kl 3 er normal tid for meg, for jeg er tilbake til det klokkeslettet etter en dag eller to med å prøve sovne tidligere 🙂

Samme hva så våkner jeg ved 10-11 tiden dagen etter.

Jaja…

Siden jeg ikke skulle sove i natt så trente jeg litt 🙂

Høyre kne er hovent og veldig vondt å røre på i går så jeg smurte med voltarol og satt rolig.

Men det går jo an å styrke fingre, hender og armer og sitte rolig i sofaen 🙂

Så da gjorde jeg det.

Det er så gøy 🙂

Etter bare 4 kvelder så kjenner jeg at jeg er blitt sterkere 🙂

Første kvelden greide jeg å løfte stanga uten vekter 10 ganger om gangen. Nå greier jeg 20 ganger om gangen med vekter. Det er bare 2,5 kg tror jeg, men det er nok for mine armer 🙂

Første kvelden greide jeg så vidt å klemme sammen denne her 10 ganger etter hverandre. Nå greide jeg 30 🙂

Og jeg klemmer sammen mye fortere enn første gangen.

Løfte armene i været med hendene fra ørehøyde greide jeg 10 tror jeg første gang. Nå greide jeg 20 🙂

Midt i så prøvde jeg litt yoga som jeg har fått link til av datteren min. Må prøve løse opp skuldre og nakke litt. Det gikk helt fint. Men det er lurt å puste litt innimellom kjente jeg 😀

Så det må jeg øve på 🙂

Høre på damen på videoen, gjøre øvelsene og puste samtidig….Det ble vanskelig 😀

Nå er klokka blitt snart 6 så nå skal jeg finne meg frokost og sette på en vaskemaskin.

Sønnen våkner vel snart opp og skal ha digital skole.

Ønsker deg en god dag i dag, ta godt vare på deg selv 🙂

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg