Kveld 47…

Heihei 🙂

God helg til deg.

Dagen har vært fin med sol og fint vær.

Hadde ikke lyst til å gå rundt og rundt huset i dag så gikk en annen runde.

Liker at det er flere sånne å gå her. Det er kjedelig å gå frem og tilbake, er mer givende å gå en runde 🙂

Fin himmel.

Månen speiler seg i vannet.

Møtte disse to da jeg kom til brygga 🙂 Ropte på Pia og hun kom løpende, med samboeren min på slep 😀

Vi skulle gå sammen litt, men det gikk for sakte for meg. Siden jeg hadde gått en tur alene og brukt masse energi på det, så greide jeg ikke gå så lenge sammen med dem..Når jeg begynner slappe av kommer svimmelhet og pusteproblemer. Jeg gikk hjem til sofaen og de 4 trygge veggene mine mens de er ute ennå 🙂

Ser ikke ut som det er så mye rogn her…Har lest at det kan bety mye snø og lite snø…I år tror jeg mest på den om lite bær, lite snø 😀

Takk for turen 🙂

Det er veldig koselig at du er med.

Det gir meg ett ekstra dytt til å fortsette trening og å gå turer, så tusen takk 🙂

Og du må bare dele og kommentere, det er bare koselig.

Det ligger snutter her

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg synes også det er godt å gå nye runder og variere litt. Så moro med Pia som kommer løpende til deg😊. Hun er en fin pus.
      Jeg går også, til og fra jobb denne uka. Nå er det godt det er lørdag, og jeg er takknemlig for at jeg har to hele dager med fri. Er ikke så mye på FB, så skriver det her. Sola skinner og det er nydelig vær ute.
      Takk for gode ønsker, og ønsker deg det samme. Ønsker dere også en fin lørdag😊.
      Klem

      1. Hei 🙂
        Variasjon er bra. Ja det synes jeg å 🙂 At hun kjenner oss igjen og viser det.
        Så flink du er 🙂 Det er godt å tenke på når uka er slutt at man har gått/trent, det gir en god følelse.
        Ja helgene er greie at kommer med jenvne mellomrom, og at man kan slappe av to dager 🙂
        Ha en fortsatt fin kveld og god natt 🙂 Klemmer tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg