Kveld 46…

Heihei 🙂

Pia og jeg gikk oss en tur i kveld. Jeg hadde tenkt å gå alene for det går ikke fort sammen med henne 🙂 Men så fikk jeg dårlig samvittighet, og da fikk hun bli med.

Fin himmel og god temperatur.


Da vi kom hjem tok jeg 30 step i trappa. Den er fortsatt litt for høy for kneet mitt, så orket ikke mer.

Så tok jeg disse øvelsene 30 ganger hver, kettlebell 3 øvelser 10 ganger hver.

Da ønsker jeg deg en god natt. Håper du har hatt en fin dag og at du har husket å samle gode minner. De er gode å ha på dager som er litt tunge og grå. Da kan du ta de frem og la de glede og varme deg 🙂

Sender deg som har noe du må gjøre som du gruer deg til denne uka. Forbered deg godt og vit at du er sterk og modig.

Sove godt og drømme søtt.

Klem fra Hanne <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg