Kveld 44…

Hei fra meg 🙂

Håper du har hatt en fin uke og har noe å se frem til i helga.

Det er så fint med lysene i bakken som lyser opp treet i mørket 🙂

Hopp opp og ned, arma i været og klapp på skuldra til meg selv 🙂

Greide gå 30 min ute her nå. Og jeg gikk 8 ganger rundt huset. Litt skummelt, natten, mennesker og biler ute. Men det gikk bra 😀

Også gikk jeg 60 step på pallen.

Fornøyd med meg selv 🙂

Nå er det øyeblikkelig sengetid.

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. Så flinke dere er, smitter litt over på meg og det er bra😊 trenger det.
      Jeg liker best å trene om morran, for om kvelden har all piffen gått ut av meg. Da blir der bare sofaen og strikking😊.
      Godt det er helg, ha en fin dag for det fortjener du🤗.
      Elisabeth

      1. Takk 🙂 Jeg synes vi er flinke jeg å 🙂 Ja jeg synes også det er best å komme i gang om morran, men så er det litt vanskelig å stå opp tidlig å 🙂
        Ha en fin dag og en god ny uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg