Kveld 43…

Hei 🙂

Nå er denne dagen slutt å. Var ute nå og det er nesten høstluft. I går natt da vi la oss sånn ved 00 tiden var det bare 9 grader ute, friskt og godt 🙂

På dagen i dag så gikk samboeren og jeg en tur. Det var koselig og godt 🙂

Satt og trykket på klokkeappen på mobilen og så at jeg har denne funksjonen 🙂 Jeg er så dårlig til å gidde bli kjent med duppedingser jeg har. Legger inn det jeg husker jeg bruker også er jeg fornøyd med det. Så plutselig trykker jeg noe også dukker det opp noe som jeg forstår at….jammen, dette hadde jo vært greit å hatt hele tiden 😀

Den frem og tilbake gåinga ved apoteket er en tur innom Spar. Måtte handle litt til middagen på vei hjem igjen 🙂

Må skryte av middagen jeg lagde å 🙂

Kyllingfilèt marinert i olje, salt, pepper, cummin og paprikakrydder. Så la jeg de i ildfast form. Det var igjen marinade. Tenkte kanskje det kunne bli godt med litt søtt på, så jeg hadde i litt fibersirup uten sukker. Smakte på marinaden og den ble god, helte det over kyllingen og stekte det i ovnen.

Jeg skar opp spisskål, paprika og løk i passe store biter. Hadde på olivenolje, salt, pepper og hvitløkssmør. Alt i en form og aluminiumsfolie over. Stekte i ovnen.

Tomatsalat: Skar opp tomat, presset hvitløk over og finhakket koriander. Blandet i olivenolje.

Det ble veldig godt og mettet 🙂

Nå i kveld ruslet samboeren litt rundt med Pia, mens Knut og jeg trente…Han løp/ gikk en stund frem og tilbake også øvde han på å stå på hodet 🙂

Jeg gikk frem og tilbake i 24 min og 24 sek står det. Distansen var for kort til å bli registrert 🙂 Så da vet jeg det at klokka må være med på en lengre runde for å forstå at jeg går 🙂

Så tok jeg øvelsene med de små vektene, 4 stykker, 30 ganger hver.

Hadde ikke ork til step på pallen, men siden den lå det så gjorde jeg det allikevel. 60 stk.

Fornøyde med innsatsen i dag å 🙂

Over 6000 skritt i dag, det er ikke verst til å være meg 😀

Jeg håper du har hatt en fin dag i dag. At du har gjort ting du hadde lyst til å gjøre innimellom alle tingene du måtte gjøre. At du husket deg selv midt i alt hverdagsstresset.

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klemmer fra Hanne <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg