Kveld 42…

Heihei 🙂

Denne dagen har vært god. La meg før 00 i natt og sov i 10 timer, det er bra 🙂 Så i dag har det vært litt mer energi i kroppen enn de siste dagene.

Følte for å være med å gå til Kiwi for å handle litt. Og var med og gikk en liten tur til brygga med Pia (katten) litt senere. Og jeg hadde lyst til å trene nå i kveld 🙂

Så nå er jeg veldig fornøyd 🙂

Pia er så treg å gå tur med så fikk tid til å ta bilder 🙂

Humla summet og Linerla trippet rundt på brygga.

Nå i kveld greide jeg gå 10 min frem og tilbake ute og 60 step på pallen.

Og jeg gjorde alle de andre øvelsene mine da jeg kom inn…30 ganger hver. Kettlebell 3 øvelser 10 ganger hver.

Flere snutter her 

Følte for å dokumentere alt jeg gjorde i dag 🙂 Syntes det er så lenge siden jeg har gjort dem at jeg hadde litt dårlig samvittighet.

En veldig god følelse, svett og varm 🙂

Over 4000 skritt, for meg er det kjempebra 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin sommerkveld.

Husk deg selv i hverdagsstresset.

Klemmer fra Hanne <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg