Kveld 41…

Heihei 🙂

Må først dele denne. Barnebarnet på 10 spurte om jeg hadde hørt den, og det hadde jeg ikke 🙂 Den er jo på tiktok, så jeg burde det 😀 Hun driver og lærer seg dansen og syntes den er fin…Jeg falt helt for teksten og kjenner den treffer.

Noen ganger har jeg ikke lyst til å være glad, og jeg har lyst til å være litt ensom. 

Det er ingen grunn til det, men godt å ikke behøve være tilstede i livet. Koble ut og bare være i meg selv, boka mi, musikken, serien på netflix…Ikke gjøre noe annet..

Og det er lov å ville det i blant. Ingen kan si til deg at du ikke skal det, bør det, får det….

Du er den eneste som kjenner hvordan du føler deg.

Og du er den eneste som kjenner hvordan du vil være i den følelsen.

Sånn…

det var det.

Så til dagens trening 🙂

Nå har føttene fått bedre sko og de er veldig fornøyde 🙂

Barna som har vært her i 14 dager reiste hjem til sitt i dag. Fulgte dem til bussen også kjøpte vi oss kebabtallerken med hjem. Fuglene vet at det ofte er mat på bordet når noen setter seg. Den brøy seg ikke noe om meg da jeg satte meg. Men da samboeren kom ut med en milkshake til meg og satte den på bordet. Da kom den med en gang og undersøkte om det var noe spiselig. Det var det ikke så da fløy den bort til naboborder der den så det var mat de hadde 😀 Smart liten fugl…

Bandasjerte anklene for å se om det er mindre vondt. Det var det ikke 🙂 Det klemte på det vonde. Kjøpte denne for å se om det er bedre…Ikke så veldig. Så nå skal jeg sitte mest mulig rolig frem til Mandag, smøre med Voltarol og se om det hjelper 🙂

Begynte å gå, tenkte 25 min. Men det ble med noen få minutter.

Gikk 60 step på pallen, det gikk fint.

Klokka viser at jeg har gått 3297 skritt i dag, er veldig fornøyd med det 🙂

Har spist en is og nå skal jeg se på Grey`s anatomy til jeg skal legge meg 🙂 2 episoder igjen av sesong 4..

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klem fra meg <3

 

 

2 kommentarer
    1. Hei,
      Har du prøvd støttebandasje til ankelen? Det bruker jeg av og til. Den jeg har “holder det liksom på plass”, og det er mindre vondt. Ikke sikkert vi har samme type vondt, men det er et tips.
      Ha en fin dag😊.

      1. Hei 🙂 Ja jeg har prøvd det og sånn sportsteip. Og jeg smører med voltarol forte. Men det gjør vondt når det klemmer. Skal til legen i August, så da får jeg se om jeg må på røntgen eller noe. Det har vært sånn i 2-3 mnd nå så er vel på tide tenke at det ikke går over av seg selv og undersøke mer 🙂
        Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg