Kveld 4

Hei hei 🙂

Da jeg var ung var jeg ett nattmenneske. Trengte ikke søvn. Etter mange år med mye opp og enda mere ned i livet, da jeg var helt tom for energi og kunne sove nesten hele døgnet.

Så er jeg jammen meg tilbake til ungdommen igjen 😀

Eller midtlivskrise…det er også en mulighet 😀

Satt nesten og venta på at de andre skulle gå og legge seg i kveld så jeg kunne begynne gå.

Det er ei Toril sin hverdag med musikken og kattene

som har gitt meg så fine kommentarer på innleggene mine lenge.

På Instagram så jeg at hun gikk frem og tilbake i stua si. Og i kveld sa stemmen i hodet mitt at det skulle jeg gjøre å 🙂

Så da gjorde jeg det.

Skrittelleren på mobilen. Den er vel ikke helt riktig, men det er ca tall.

Det ble 30 min frem og tilbake. Katta trodde jeg var gal i går da jeg trente i verandadøra, i kveld ble hun helt sikker på at nå har det klikka helt 😀

Tusen takk Toril for inspirerende video på youtube/instagram og for at du gir så fine kommentarer <3

Også var det ei som ga meg en kommentar i går. Hun sa hun ble smittet og fikk lyst til å trene 🙂 Den smitten  er jeg glad jeg kan gi videre. Takk til deg å <3

Nå er jeg litt stolt av meg selv og er klar for å sove, tror jeg. Skal i hvertfall legge meg så får vi se om Jon Blund finner meg før det blir morran 😀

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg