Kveld 39…

Hei og god kveld 🙂

Håper du har hatt en fin dag i dag.

I kveld gikk jeg 25 minutter frem og tilbake ute her og 60 step på pallen.

Hadde tenkt å gå 30 minutter, men det gikk ikke.

Godt vi har stol ute der. For det gikk trill rundt opp i hodet da jeg hadde gått og step 🙂

Ubehagelig å kjenne verden snurrer og det nesten blir mørkt.

Orket bare 30 av hver med disse etterpå. En i hver hånd, armene ned og bøy albuen opp. Og armene rett ned og strekke rett ut til siden.

Varm, svimmel og fornøyd 🙂

Over 5000 skritt i dag, det ække værst 🙂

Må kjøpe meg nye sko når jeg får penger. De jeg har er ikke gode for anklene, verker litt i begge. Krysser fingrene for at sporten har noen som ikke koster alt for mye 🙂

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg