Kveld 36…

Heihei 🙂

Dagen har vært god.

Håper din har vært det også 🙂

I dag orket jeg bare 60 step på pallen og gå frem og tilbake 15 min. Fornøyd med det 🙂

Snutter kan sees her 

Veldig fornøyd med over 3000 skritt da. Alt over 1000 er bra syns jeg 🙂

Ankelen er ikke vond hele tiden lenger. Så lenge jeg konsentrerer meg og ikke tråkker noe feil så går det helt fint. Har gått med ungene til lekeplassen i dag og økte fra 10 til 15 minutter gange nå.

Multitasking….Gå, se i bakken og konsentrere meg om å ikke tråkke feil 😀 Og ta bilder samtidig 😀

Også jeg som synes jeg går så forferdelig sakte…Datteren min kom ned nå og hadde sett jeg gikk…Hun sa jeg har bra tempo 🙂

Godt å høre 🙂

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klem fra meg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg