Kveld 34…

Hei 🙂

Håper du har hatt en god dag i dag.

Nå kjenner jeg veldig at jeg ikke hadde lyst til å røre på kroppen i det hele tatt.

Av grunner jeg kan prøve skrive om i morgen så må jeg jobbe en del med meg sjøl nå. Kroppen er tung og tom, og hjernen vil helst krype inn i seg selv og gå i hi.

Før har jeg ikke hatt noe å bry meg om å gjøre så da har jeg latt hjernen gjøre som den vil, også har jeg gått i dvale når det skjer noe som jeg gleder meg til.

Glede meg

er det jeg sliter mest i livet med å få til.

Men i kveld så tok jeg meg selv i nakken og gjorde øvelsene mine. 30 stk av hver. Kettlebell greide jeg bare 10 av hver.

Også gikk jeg 60 step i trappa.

Video her 

Er fornøyd på innsiden 😀

Jaja, sånn er det noen ganger. Ikke alt er like moro hele tiden. Det er greit 🙂

Gjør det du orker og gled deg over det. Litt er bedre enn ingenting.

Ta godt vare på deg selv og husk deg selv når livet presser på fra alle kanter.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg