Kveld 32…

Hei 🙂

Håper du har hatt en god Lørdag.

Bare lett trening i kveld. Litt er bedre enn ingenting 🙂

Ryggen er vond så jeg tok det forsiktig med disse.

Siden jeg ikke greier være på gulvet så gjør jeg katteøvelsen i senga. Står på gulvet og holder hendene på madrassen, buer og skyter ryggen. Og vrir litt fra side til side. Det blir ikke like effektivt som når man er på gulvet, men hjelper litt.

Så holdt jeg en vekt i hver hånd og bøyde meg litt til siden, armene rett ned. 30 ganger til hver side.

En vekt i hver hånd og bokse til motsatt side 30 ganger til hver side.

En vekt i hver hånd, armene rett ned og løfte rett ut til siden, 30 ganger.

En vekt i hver hånd. Armene rett ned, bøye albuen. 30 ganger.

Har veldig lyst til å ta step i trappa å, men får se an ryggen litt utover 🙂

Skal til legen Mandag med kneet og ankelen, spent på hva det er…Ved hjelp av internettet så har jeg diagnostisert meg selv med menisk og akilles 😀

Så da får vi se…Det er en mulighet for at både internettet og jeg tar feil, så bekymrer meg ikke så veldig 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdagkveld.

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg.

Gi noen ett smil og gode ord.

Husk at små ord og handlinger kan gi store konsekvenser, både positive og negative.

Ikke si eller gjør noe du vil angre på resten av livet 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg