Kveld 31…

Hei 🙂

Vi kom oss ut i kveld å 🙂

Først 10 min gå. Knut løp/gikk.

Så tok jeg de andre øvelsene jeg tar hver gang.

Disse var også morsomme. Trenger litt mer trening i balanse. Den er ustø både i denne øvelsen og step på pallen 🙂

Video her 

Trodde ikke jeg skulle si dette heller…men det er veldig godt å svette og kjenne jeg har brukt kroppen til noe fornuftig 🙂

Jeg 30 min og Knut 45 min.

Veldig fornøyd med klokka. Trodde den skulle bli ubehagelig å ha på siden jeg ikke har hatt noe rundt håndleddene på mange år. Men merker den ikke. Og den teller som den skal 🙂

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fredelig natt med gode drømmer.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg