Kveld 30…

Heihei 🙂

Ett lite klapp på skulderen og en mental medalje til meg selv i kveld 🙂

Nå har jeg trent i 30 dager.

Stolt av meg selv og Knut som er med annenhver dag.

Pia tidligere i dag. Litt sur fordi hun satt fast og jeg måtte ta bilde før jeg løsnet henne 😀 Ble blid igjen med en gang tauet løsnet og hun kunne komme helt bort til meg 🙂

Greide 30 min i kveld å.

De samme øvelsene som jeg tar hver gang. Skriver hva det er i tidligere innlegg 🙂

Tok 10 push up i trappa

og  40 step.

Filmsnutt her 

Synes det er forferdelig å legge ut step, filmet nedenfra. Liker ikke beina mine og vil helst ikke vise de frem..også har jeg lys trang bukse…

Det er ikke ett pent syn 🙂

Og det er det samme hva andre sier….

Jeg liker det ikke og det er ikke pent.

Men

Siden jeg har bestemt meg for å ikke skjule noe i denne forandringen av livet, så må jeg vise det å 🙂 

Jaja…

Sånn er det. Og det er jo egentlig tull og tenke sånn…Tenker ikke på det når jeg er ute og går eller på butikken. Men det blir noe annet å se det på en film.

Jeg er kjempefornøyd med det jeg greier av øvelser med all den ekstra vekta jeg har så det får være som det er 😀

Håper du som kanskje har det på samme måte. Det trenger jo ikke være størrelsen på kroppen. Vi har mange forskjellige ting vi skammer oss over i og med oss selv.

Har du noen utfordringer så prøv å ikke la det stoppe deg fra å gjøre noe du har lyst til å gjøre. Gjør det for deg selv og hvis/når du føler deg klar så kan du dele det med andre 🙂

Vær stolt av det du får til og la deg selv få lov til å glede deg over det.

Tusen takk til alle som leser og følger med meg, dere motiverer til å fortsette 🙂

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg