Kveld 3…

Heihei 🙂

Vi skulle egentlig ikke trene i kveld, derfor ble det natt før jeg gjorde det 🙂

Kroppen har ikke vært god i dag når jeg har rørt på meg. Derfor skulle vi ha en hviledag i dag.

Men så gikk samboer og la seg og katta ville ut.

Da fikk jeg plutselig forferdelig lyst til å trene allikevel 🙂

Tør ikke være ute i natten alene så da satte jeg opp verandadøra og sto ved den. Pia satt en stund og stirret på meg og lurte forferdelig fælt på hva i alle dager jeg holdt på med…Så slo hun seg til ro med at jeg antakeligvis bare var blitt gal og hoppet ned på gresset 😀

Kjenner jeg er flinkere når jeg holder på alene. Presser meg mer, det er bra 🙂

Måtte sjekke hvor mange ganger jeg greide løfte bena mens jeg satt på stol. Min form for situps 🙂

80 stk etterhverandre…Det ække værst 🙂

Det og tåhev går helt fint

men…

Armene…

Det er en annen sak. De er ikke så sterke. Fingre/hånd er blitt bedre etter de to tidligere kveldene. Men, skuldrene vil ikke være med. Skulle få noen yogaøvelser av datteren som kanskje kunne hjelpe til 🙂

Ser at jeg ikke ser så fornøyd ut…men jeg er det 😀

Og forundret…

Forundret over at jeg for det første hadde lyst til å trene, at jeg gjorde det alene, at jeg holdt ut 30 minutter og at jeg greide presse meg 🙂

Tror jeg gjorde 5 øvelser 5 ganger.

Prøver 30/40 (er det repetisjoner det heter) hver gang på bein/tåhev. Men armene greier ikke mer enn 10/20.

Veldig fornøyd med det 🙂

Glemte gå en stund før og etter for å varme opp, usikker på hvorfor vi går etter 😀

Stakkars kroppen, den er nok i sjokk og forstår ingenting av hva som skjer 😀

Nå skal den få hvile en stund. Kjenner høyre skulder og kne absolutt ikke er fornøyd med behandlingen 🙂

Klem fra meg <3

4 kommentarer
    1. Dette er bra, kjenner det smitter og jeg får lyst å trene også. Jeg trener best om morgenen. Ute snør det i dag😐 så det må bli inne. Du er flink☺.

      1. Åh, nå ble jeg glad 🙂 Sånn smitte liker jeg, den kan jeg gjerne dele videre 😀
        Heldigvis har det ikke snødd her, bare regn 🙂
        Lykke til med treninga. Når jeg greier så greier du å 😀 😀
        Tusen takk <3

    2. Så kjempeflink du er 🙂 I dag har jeg hviledag fra treningen min, og det gjør godt for kroppen. Har klart å komme opp i 4 treningsøkter pr. uke, og det hadde jeg aldri trodd da jeg begynte min livstilsreise i 2016 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk <3
        Ser du er flink du å 🙂 Ja man trenger å la kroppen bearbeide det man utsetter den for. Jeg har sett du har strikk, det ønsker jeg meg å. Så det må jeg få somla meg til å kjøpe.
        Det er kjempebra med 4 i uka. Det er kjempegodt å overraske seg selv med at man er sterkere og mer utholdende enn man trodde 😀
        Jeg er stolt av både deg og meg 🙂
        Ha en fortsatt fin Søndag og hilse kattene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg