Kveld 29…

Hei hei 🙂

God temperatur i kveld og ikke så mye mygg. Godt å være ute.

Pia måtte undersøke at pallen var trygg å tråkke på 😀

Er ikke så mye å skrive om hva jeg gjør. Det er jo det samme hver gang 🙂

20 og 30 ganger av hver øvelse.

Gikk bare 5 min i kveld, ankelen var ikke god. Men jeg gjorde mer av de andre øvelsene i stedet.

Ser det ikke så godt, men det er gåsporene til Knut og meg 😀

Like fornøyde i kveld som de andre dagene 🙂

Jeg gikk inn etter 30 min og Knut etter 45.

Har blitt litt mer komfortabel med å filme å nå, så det ligger en snutt her 

Og å dele dem 🙂

Nå er det snart natta så jeg ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg