Kveld 27…

Hei igjen 🙂

Nå er plutselig uka nesten slutt og sommerferien er i gang for mange.

Håper dere har hatt det fint og har noe å glede dere til fremover 🙂

Barn og barnebarn kommer hit og det gleder jeg meg veldig til.

I går orket jeg ikke trene, da var sofaen altfor god 🙂

Men i kveld var Knut og jeg ute igjen.

Jeg gikk 10 min, Knut gikk/løp 15 min.

Først 10 armhevinger i trappa.

Så alle øvelsene jeg bruker 30 ganger hver. Til og med step på pallen. 30 ganger på hvert ben. Vet ikke om det blir det. Men det høres riktig ut å starte med ene benet først opp og telle 30, så bytte til det andre benet først opp og telle 30 🙂

Ro øvelse 30 ganger med den lange strikken under føttene og bøye armene.

Veldig fornøyd med det.

Økte til 20 i alle øvelsene med kettlebell.

Ca. 30 min.

Knut gjorde alle sine øvelser og holdt på ca 15 min lenger enn meg

Sånn…

Da får jeg gå og vaske meg litt. Nå ønsker jeg meg virkelig dusj uten badekar…Det er ikke greit å komme seg opp i når balansen er dårlig og beina er vonde. Mest redd når jeg skal ut av badekaret igjen og det er vått.

Jaja…

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg