Kveld 26…

God kveld 🙂

Da har Knut og jeg vært ute og trent igjen.

Først noen blomster som vokser rundt der vi holder på 🙂

3 nye øvelser i dag.

Først testet jeg om jeg greide å ta armhevninger i trappa. Video og litt tekst om det her

Så den gule strikken…hadde ikke helt teken på den kjente jeg så der må jeg øve litt 🙂

Også pallen.

Myggen likte ikke sprayen og forsvant 🙂 Så den var effektiv.

Tenkte jeg kunne prøve gå i trapp. Det vil ikke beina mine, trinnene blir for høye.

Men så kom jeg på at vi har jo paller ute, de er kanskje passe høye. Og det var den 🙂

Video her

Sånn, da var vi ferdige..

Jeg litt over 30 min og Knut 45 min.

Jo…

Testet å gå igjen i dag. Gikk 10 min og det gikk bra med kneet 🙂

Jeg har en sånn Nikken magnet som jeg har på kneet der det gjør vondt, den hjelper. Det verker til innimellom hvis jeg vrir litt på kneet, men så lenge jeg konsentrerer meg så går det greit.

Takk for at du var med 🙂

Det er bare å dele og kommentere.

Tar gjerne i mot tips om andre øvelser jeg kan prøve. Så lenge jeg ikke må ligge på gulvet/bakken så tenker jeg jeg kan greie det 🙂

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer 🙂

Klemmer fra Hanne 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg