Kveld 25…

Hei og god kveld 🙂

I kveld har det regnet og tordnet. Veldig glad det kom litt regn, men torden kunne jeg klart meg uten.

Krysser fingrene for at det blir en sommer med lite torden 🙂

Tror Pia syntes det har vært litt for varme dager i det siste. Da det begynte regne la hun seg midt på plenen og kjølte seg ned 🙂

Har bestemt meg for å trene litt hver dag, 15 eller 30 min. I kveld ble det 15. Kjenner det greier seg enda, blir lei når kroppen ikke virker som deg bør etterpå.

Tenker at det bedrer seg etterhvert kanskje, når jeg får holdt på en stund. Det er bare 1,5 mnd og 25 kvelder ennå. Og 2 kg så jeg på vekta i dag tidlig 🙂

Det er ikke mye, men det gledet 🙂

Også kjenner jeg jo at kroppen er blitt mykere, eller musklene sterkere kanskje.

Det er gøy 🙂

Det hjelper selvfølgelig på stinnheten i kroppen at den ikke får så mye sukker lenger.

Denne her er 45 g. Den greier jeg strekke fra Fredag til Søndag. Det er mye smak i NonStop, så jeg trenger ikke ta så mange om gangen. Også varer smaken lenge 🙂

Eller så er krokanrull og melkerull godt, den er ikke så lett å strekke så da blir det en Fredag og en Lørdag 🙂

Sånn…

Veldig fornøyd med meg selv i kveld å selv om det “bare” ble 15 min 🙂

Jeg takler ikke rutiner, og faste tider. Vet ikke hvorfor, men har vært sånn i mange år.

Må jeg forholde meg til det så blir jeg deprimert, sint, trist og helt utenfor. Lukker meg inne i meg selv og orker ikke forholde meg til verden utenfor.

Samtidig som jeg må ha like tall når jeg teller øvelsene. Og jeg må drikke 3 ltr vann om dagen..

Hvis jeg ikke gjør det så skjer det også noe med psyken. Da blir jeg irritert fordi jeg ikke gjør det og får dårlig samvittighet. Aner ikke hvorfor eller ovenfor hvem. Men det bare skjer 🙂

Derfor liker jeg det punktet jeg er kommet til nå. Der jeg aksepterer at jeg ikke orker alt mulig. At jeg er skrudd sammen på den måten jeg er. At jeg endelig greier glede meg over det jeg får til og greier kjenne stolthet.

Så var det det siste da….

Jeg som HATER helbilder av meg selv, grøss…

Bestemte meg plutselig mens jeg trente at samboeren skulle få filme meg mens jeg gjorde øvelsene med kettlebell.

Siden det ikke går…eller jeg ikke får det ikke til 🙂

Så har jeg tenkt og tenkt. Rådført meg med samboer og sønn…som absolutt ikke var til noen hjelp 🙂 De ville ikke si hverken “ja bare legg ut” eller “nei det bør du absolutt ikke gjøre”

Så da gjør jeg det 😀

Videoer av at jeg gjør øvelsene med kettlebell ligger her

Jaja….det blir som det blir 🙂

Ønsker deg en god natt og gode drømmer.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg