Kveld 22…

Hei 🙂

Pia har egen trampoline ute 🙂 Fin å ligge under når det er sol og fin å hoppe på for å komme opp på verandaen og melde i fra at hun vil inn 🙂

Og enda “finere” å surre båndet rundt og rundt beina på så hun blir sittende helt fast 😀

Har trent i kveld å, men det ble veldig rolig.

Har lest på internett og stilt diagnosen, nesten sikker på at det er menisken i høyre kne som er gåen.

Så i kveld satt jeg bare på stolen og trente beina forsiktig med og uten strikk. Også armene med vekten. Det er vondt å gå så prøver holde meg i ro. Fant frem krykkene, men de hadde jeg ikke helt teken på 😀

Gjør ikke så vondt når jeg går sakte og konsentrerer meg om å ikke vri noe på kneet 🙂

Nå har det vært vondt i borti ett halvt år, så håper det hjelper å styrke musklene rundt kneet og ikke belaste for mye.

Vi får se…

Skal til legen i August, hvis det ikke er blitt noe bedre til dag så får jeg snakke med henne om det igjen 🙂

Nå legger alle seg her så jeg får vel gjøre det jeg å. Katta tenker det er dagen når det blir lyst ute og da begynner hun vekke meg 🙂 Jeg er ikke enig i at dagen starter bare fordi det er lyst.

Siste skoledag for sønnen i morgen, da er det sommerferie 🙂

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. For en søt pus, men hadde katten vekket meg fordi det er lyst ute så tror jeg den katten hadde fått høre det. 😂 dyr er fine og godt selskap da.

      1. Ja hun er veldig fin 🙂 Men vekker litt for tidlig..Jeg gidder ikke stå opp med sola og fuglene jeg, så hun får ingen respons på masinga si. Tilslutt går hun og legger seg igjen 😀 Ja det er veldig god selskap i dem. Blir ett familiemedlem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg