Kveld 21…

Hei du 🙂

Jeg la merke til at jeg hadde ett bittelite jubileum i går 😀

Da hadde jeg min 20. trening, det hadde jeg absolutt ikke trodd da jeg sa til Knut at jeg hadde lyst til at han skulle lage ett lite opplegg til meg. Og at jeg hadde lyst til å være med han ut å trene 🙂

Nå har jeg også vunnet over gidden, orken og unnskyldningene og har lyst til og gleder meg til å trene 🙂

Jeg merker ikke noe særlig på kroppen, men er kanskje blitt litt mykere i musklene…

Eller…

mykere blir vel feil. De var jo ubrukte så mykhet var det nok av tror jeg 😀

Nå blir de brukt og kan brukes til å bøye og tøye litt, de er kanskje blitt litt fastere og bittelitt sterkere.

Knut kom og spurte om jeg ville bli med ut og det ville jeg.

Det skjedde noen i høyre ankel da jeg gikk inne i går kveld så den har vært vond å gå på i hele dag. Derfor gjorde jeg de andre øvelsene mine mens Knut gikk/løp 15 min.

Satt på stol og løftet bena i stedet for å gå. Det gikk fint og kjenner nå at det vonde kneet ikke er så stivt og vondt, så det var ikke dumt 🙂

Jeg trente 30 min så gikk jeg inn, Knut holdt på 15 min til.

Veldig fornøyde og stolte av oss selv…

Og oppspist av knott, fyttirakkern som det klør på legga 🙂

Må si det å da at jeg drikker 3 liter vann om dagen. Har ei stor Imsdal flaske som jeg fyller når jeg står opp. Den er tom ca midt på dagen, da fyller jeg den igjen og har til jeg skal legge meg. Da har jeg igjen en liten skvett som jeg drikker til de smertestillende tablettene jeg tar hver kveld.

Jeg har litt lett for å overdrive drikkingen min og synes det er fint å ha den flaska. Da greier jeg holde meg til to om dagen 🙂 Og jeg drikker heller ikke mindre enn 3 liter. Noe i hodet mitt sier det er det som er riktig mengde 🙂

Sånn

Det var denne kvelden. Nå er det natta og jeg skal legge meg om ikke lenge.

Ønsker deg en fredelig natt og en strålende dag i morgen 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg