Kveld 20…

Heihei 🙂

Helgen er slutt

Det har vært litt surt og kaldt i helga så vi måtte tenne i ovnen.

Til uka skal visst sola komme igjen 🙂

Gikk 15 min inne.

Så mye bedre enn å gå ute 🙂

Så de andre øvelsene 15 min.

Varm, fornøyd og trøtt 🙂

Nå blir det godt å legge meg og slappe av. Har ikke gjort noe i dag, men sliten i kroppen..Har fortsatt den perioden sånn til og fra da man blir litt blodfattig. Nå er jeg på vei til å bli 54 år…da er det på tide å bli ferdig med det der synes jeg. Tar det til og fra som ett tegn på at nå nærmer det seg slutten 😀

Jaja

Nå sier jeg god natt og sove godt og ønsker deg en fredelig natt 🙂

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg