Kveld 2…

Heihei 🙂

Se det du…det ble kveld 2 å gitt. Å jammen meg så har jeg gleda meg til kvelden i hele dag 😀

Litt bedre forberedt enn kveld 1. I dag hadde jeg på en ekstra genser og votter 🙂 Frøys jo fingrene av meg sist…Det må være alderen for Knut trener i t-skjorte og kortbukse og fryser ikke 😀

Samme øvelser som sist. Men avansert litt med vekter på stanga 🙂 Det ække mye, men jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte løfte. Også var det en ny øvelse. Bøyde armer med hendene ut ved ørene og løfte opp og ned…Skuldrene var ikke helt enig så de protesterte etter 10 løft…Tar en og en arm så en får hvile mens den andre jobber 🙂

Like fornøyde som sist. Det ble 30 min. Veldig glad for den stemmen i hodet mitt som ikke ga seg med å mase om at jeg skulle be Knut finne noen øvelser jeg kunne gjøre mens han trener 🙂

I morgen blir det en liten spasertur også trening igjen på Lørdag, gleder meg 🙂

Klem fra Hanne <3

3 kommentarer
      1. Tusen takk <3
        Helt ærlig så er jeg imponert jeg å 😀 Hadde ikke trodd jeg skulle gjennomføre treningen. Og i hvertfall ikke at jeg skulle glede meg til neste gang 🙂
        Ønsker deg også en god helg <3
        Klemmer tilbake til deg og kattene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg