Kveld 11…

Hei 🙂

Knut og jeg var ute i kveld. Vi har så fin god plass bak huset her. Er ikke noe glad i tilskuere så her er det perfekt…Eneste dumme er at nå kjente vi myggen. Det kan bli en utfordring utover sommeren.

I dag gikk jeg, Knut gikk/jogget 15 min. Så gjorde vi de øvelsene vi kan i 15 min, Jeg på stolen og Knut på matta. Også gikk/jogget vi 15 min.

2 km og 2797 skritt av dette gikk jeg inne i natt, resten ute nå i kveld.

Like fornøyde i kveld 🙂

Liker å trene alene å. Men det er mange ganger bedre sammen med Knut.

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg