Kveld 10…

Hei og god Torsdag 🙂

Håper du har hatt en rolig og god formiddag.

Hadde absolutt ikke lyst til å gjøre noe i går kveld. Kroppen min har det ikke godt nå. Jeg er ikke støl, det har jeg vært så mange ganger og vet hvordan kjennes ut 🙂 Vondtene nå er ikke sånn og ikke på de stedene jeg skulle hatt vondt hvis jeg var støl.

Men så tenkte jeg at nå skal jeg gjøre som alle disse treningsfolkene sier…Bare fortsett å gå/tren så vil alt bli såå mye bedre. Det skal jo hjelpe på både psyken og fysikken.

Så da gikk jeg 🙂

Da jeg var ferdig var jeg fornøyd…

Så da får vi se om disse som mener de kan noe om kropp og trening har rett. Jeg fortsetter prosjektet og forsker videre på det 😀

Ønsker deg en fortsatt fin Torsdag. Ta vare på deg selv, husk deg selv.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg