Klapp på skulderen til meg selv…

Heihei 🙂

God Søndag.

Vi har vært ute og gått en liten tur 🙂

Og

det var JEG som spurte sambo`n om vi skulle gå 😀

Det er ganske stort siden jeg nesten ikke har vært utenfor døra siden en stund før jul 🙂

Så klapp på skulderen til meg. Klapper litt hardt så jeg skal huske svien neste gang jeg prøver overtale meg selv til ikke å gå, når jeg sier jeg har lyst på en tur ut 😀

Rett utenfor døra satt denne her i snøen stakkar. Vingene lukket seg da vi stoppet og så den. Sola skinner alle andre steder enn akkurat utenfor døra hos oss. Tror den har kommet fra varmen og ikke orket mer da den fløy inn i kaldsona der.

Sambo`n reddet den ned til sola, da vi kom tilbake var den borte 🙂

Asfalt uten snø og is…

Det er medisin det 😀

Sol og fint vær, paraglidere/hanglidere.

Vårtegn 🙂

Ække lett å ta bilde av flyvende ting og når man ikke ser hvor man tar bilde 🙂

Jeg greide holde h*n fast der øverst oppe i hjørnet 😀

Så var vi hjemme igjen 🙂

Var innom bensinstasjon og kjøpte is og litt seigt smågodt. Ikke lurt når man har gått tur for å bli litt sprekere.

Men

trengte litt premie siden jeg ikke lot meg selv overtale meg til ikke å gå. Glemte til og med å sjekke om nabo`n satt ute først. Det gjorde de, men det gikk greit. Kjente angsten da vi nærmet oss hjemme igjen for da visste jeg de satt der.

Da ønsker jeg deg en fortsatt fin Sødag og en god ny uke 🙂

Husk å gjøre noe du har lyst til å gjøre innimellom alle tingene du må gjøre.

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. Fine bilder fra en flott tur!
      Man angrer aldri på en tur man har gått.
      Kos dere med premien! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg