Katt, tidlig vår og facebookgruppe….

Hei igjen 🙂

En ny dag med nye muligheter er over. Har jeg sett etter mulighetene og benyttet meg av dem?

Neida 🙂

Det er en mulighet for at mulighetene ikke kommer og ringer på døra her og ber meg finne på noe med dem 😀

Jaja.

Stresser ikke over det. Det som skjer det skjer når det er tiden for det tenker jeg. Da føles det riktig og jeg skal finne på noe med den muligheten som dukker opp 🙂

Pia koser seg når hun får lov til å klatre opp i pæretreet og kan ligge der litt 🙂

Fikk se at det har begynt å spire ute her, det er litt trist. Håper ikke vinteren kommer nå og fryser alt ned.

Jeg er veldig glad i wish. Kan kjøpe ting som passer lommeboka mi 🙂 Godt å få ting opp i høyden og ikke utover benken.

Håper du har hatt en god dag og ønsker deg en fortsatt fin kveld. Og en fredelig natt 🙂

Klemmer fra meg <3

I dag er jeg takknemlig for…

Gruppa mi på facebook.

Selv om dagen kjennes kald og grå, så kan det hende det har skjedd noe i løpet av dagen som fikk deg til å smile. Kanskje du fikk noen til å smile og det gjorde deg varm i hjertet 🙂

Så hvis du har en hverdagsglede du kjenner du vil dele med noen. Så meld deg inn i gruppa og del med oss 🙂

Delt glede er dobbel glede.

4 kommentarer
      1. Det er sant 🙂 Men noen ganger er det vanskelig å legge merke til det. Man må ta seg tid til å tenke gjennom dagen før man ser gleden 🙂 Ha en god natt og en fin dag i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg